Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2012

Γιατί να ξοδευτούν λεφτά σε πολιτικές διαφημίσεις;‏

Σχόλιο
Τι προτιμούν οι Αναστασιάδης-Μαλάς; 

Πλύση εγκεφάλου των πολιτών με διαφημίσεις; Ή να πάνε τα λεφτά αυτά σε φιλανθρωπικά ιδρύματα και άπορες οικογένειες, όπως προτείνει ο Λιλλήκας;

-------------------------------------------------------------------------------

ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ

Στήριξη στις ευάλωτες ομάδες αντί για πολιτικά σποτάκια

Όλοι βιώνουμε τις συνέπειες της οικονομικής κρίσης, της κοινωνικής αλλά και ανθρώπινης, εξαθλίωσης. Όλοι βιώνουμε τις εικόνες των χιλιάδων ανέργων μας, των χιλιάδων οικογενειών μας, οι οποίες στερούνται βασικών ειδών διατροφής, όλοι βιώνουμε τις δυσκολίες τις οποίες αντιμετωπίζουν οι ανάπηροι με τις αποκοπές των επιδομάτων τους, αλλά και οι πολύτεκνες και τρίτεκνες οικογένειες.

Γνωρίζουμε ότι φιλανθρωπικά ιδρύματα, φιλανθρωπικές οργανώσεις, ιδρύματα που προσφέρουν υπηρεσίες σε παιδιά με ειδικές ανάγκες, αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα βιωσιμότητας λόγω της αποκοπής της κρατικής χορηγίας. Θεωρούμε ότι μέσα σε αυτές τις πολύ δύσκολες οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες, η διάθεση εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ για πολιτική διαφήμιση αποτελεί πρόκληση προς την κοινωνία, πρόκληση προς τους Κύπριους πολίτες.
Καλώ τους ανθυποψηφίους μου, το ποσό που θα διαθέταμε για πολιτική διαφήμιση και προβολή των θέσεων και απόψεων μας να το διαθέσουμε για αυτά τα φιλανθρωπικά ιδρύματα και οργανώσεις, αλλά και για τις άπορες οικογένειες που δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν σήμερα τα προβλήματα της ζωής.

Στη Δημοκρατία οι πολίτες πρέπει να είναι ενημερωμένοι. Η καλή και πλήρης ενημέρωση αποτελεί βασικό κριτήριο για να μπορούν οι πολίτες να ασκήσουν ελεύθερα, αλλά και αποτελεσματικά, τις δημοκρατικές τους ελευθερίες και δικαιώματα. Τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης μας προσφέρουν αρκετό χρόνο για να προβάλλουμε τις θέσεις και τις απόψεις μας. Καλώ τους ανθυποψηφίους μου, αντί να ξοδέψουμε εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ για πολιτική διαφήμιση, να μας δώσουν περισσότερες ευκαιρίες και δυνατότητες για διάλογο, για συζητήσεις ανά δύο, για συζητήσεις μεταξύ των υποψηφίων για όλα τα θέματα και προβλήματα που απασχολούν την κοινωνία. Έτσι μπορούμε να ενημερώσουμε ολοκληρωμένα τους Κύπριους πολίτες για τις απόψεις και τις προτάσεις μας, αφήνοντας τους Κύπριους πολίτες ελεύθερα να κάνουν την επιλογή τους.
Είναι ευκαιρία να δώσουμε εμείς το καλό παράδειγμα στην κυπριακή κοινωνία. Οι πολίτες δεν χρειάζονται πλύση εγκεφάλου μέσα από διαφημιστικά σποτάκια. Εκείνο που χρειάζονται είναι λύση στα προβλήματα τους. Εκείνο που χρειάζονται οι άπορες οικογένειες είναι στήριξη και είναι ευκαιρία να δώσουμε το καλό παράδειγμα.

• Ερωτηθείς τι θα πράξει ο ίδιος αν οι ανθυποψήφιοι του δεν ανταποκριθούν στην έκκληση του ο κύριος Γιώργος Λιλλήκας ανέφερε ότι δεν επιθυμεί να προκαταβάλλει την αντίδραση των ανθυποψηφίων του, αναφέροντας ότι μόλις τοποθετηθούν οι ανθυποψήφιοι του θα ανακοινώσει την πρόθεση του. Ο κύριος Λιλλήκας τόνισε ότι έχει την πεποίθηση ότι όλοι οι υποψήφιοι συναισθάνονται τις τραγικές συνέπειες της οικονομικής κρίσης και ότι θα υπάρξει ανταπόκριση. Πρόσθεσε ότι αν όλοι διαθέσουν τις εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ που προβλέπεται να δαπανηθούν για την πολιτική διαφήμιση στις οικογένειες που έχουν σοβαρή ανάγκη αλλά και στα φιλανθρωπικά ιδρύματα που έχουν πληγεί από την οικονομική κρίση, τότε θα προσφέρουμε, είπε, ελπίδα και ευτυχία σε πολλούς συνανθρώπους μας.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου